Aloft Brussels Schuman

4.4 (187 beoordelingen)

Place Jean Rey, Brussels, 1040, Belgium   •  Weer:    •   Lokale tijd:     •  Telefoon: +32 2 800 08 88  

4.4

Veelgestelde vragen

Algemeen

Wanneer kan ik inchecken en uitchecken in Aloft Brussels Schuman?

U kunt bij ons inchecken vanaf drie uur ’s middags. We kunnen niet garanderen dat uw kamer klaar is als u eerder dan deze tijd wilt inchecken op de dag van aankomst. Uiteraard zullen wij ons best doen om u dan alsnog zo snel mogelijk in te checken.

Checkt u alstublieft uit voor twaalf uur ’s middags. U kunt een verzoek indienen om laat uit te checken  (drie uur ’s middags). Dit is afhankelijk van de beschikbaarheid.

Heeft Aloft Brussels Schuman internet voorzieningen?

Er is gratis Wi-Fi in het hele hotel, dus u kunt in contact blijven met familie en vrienden of uw zaken regelen.

Kan ik bij Aloft Brussels Schuman ook een kamer boeken voor één dag?

Ja, bij ons kunt u kamers boeken voor een verblijf tussen 9 uur ‘s ochtends en zes uur ’s avonds. Deze verblijven kunnen niet verlengd worden. Klik hier om direct te boeken >

 
Ik heb een klacht, met wie moet ik contact opnemen?

U kunt onze Duty Manager bereiken via e-mail: 03242.MOD@alofthotels.com. Wij stellen het op prijs als gasten hun feedback aan ons laten weten, zodat wij weten waar onze verbeterpunten liggen.

Hoe kom ik in contact met Aloft Brussels Schuman’s gevonden voorwerpen afdeling?

Wij streven ernaar om alle gevonden voorwerpen aan de juiste gast terug te geven. Mocht u iets kwijt geraakt zijn, dan kunt u e-mailen naar onze huishoudelijke dienst op Aloft.Brussels@alofthotels.com. Vermeldt u hierin alstublieft de gegevens van uw verblijf en wat u precies verloren bent.

Hoe kom ik naar het hotel?

Voor duidelijke aanwijzingen over hoe u Aloft Brussels Schuman kunt bereiken, klik hier.

Hoe laat wordt het ontbijt geserveerd?
Het ontbijt wordt elke dag geserveerd van zes uur ’s ochtends tot tien uur ’s ochtends (op zaterdag en zondag tot elf uur ’s ochtends). U kunt kiezen tussen ons Grab & Go ontbijt of het ontbijt buffet.

•    Grab & Go ontbijt voor slechts €6,50 per persoon: kies drie items van onze brede selectie.
•    Ontbijtbuffet voor slecht €14,50 per persoon: kies wat u wilt en zorg voor een gebalanceerd, gezond ontbijt.

Waar kan ik parkeren en wat zijn de kosten?

U kunt bij ons parkeren naast het Aloft Brussels Schuman. Dit kost €25,- per dag op doordeweekse dagen en €12,50 per dag in het weekend (dit gaat in vanaf vrijdagavond). Wij kunnen geen parkeerplaats voor u reserveren.

Reserveringen

Hoe kan ik mijn reservering aanpassen bij Aloft Brussels Schuman?

Onze reserveringen afdeling kan u helpen bij het aanpassen van uw reservering. U kunt ze direct bereiken via e-mail: reservations.brussels@StarwoodHotels.com.

Hoe kan ik een vergaderzaal boeken bij Aloft Brussels Schuman?

Om een vergaderzaal te boeken kunt u bellen naar +32 2 7108930 of ons e-mailen op convention.00488@starwoodhotels.com.

Hoe kan ik het verblijf van mijn gast van tevoren betalen?

Om een verblijf van tevoren te betalen (voor uzelf, voor uw gast of als een cadeau), kunt u ons credit card formulier invullen. Download deze hier. Dit formulier kan alleen per fax verstuurd worden naar dit nummer: +32 2 710 83 63. Het maximale bedrag dat betaald kan worden is €1.500,- per credit card. Om het formulier in te vullen heeft u de volledige naam van de gast nodig en het reserverings nummer.

Kan ik een kamer boeken voor meer dan twee personen?

Nee, binnen het Aloft Brussels Schuman accepteren wij niet meer dan twee personen per kamer vanwege veiligheidsredenen. Het is dus ook niet mogelijk om een extra bed aan te vragen.

Vacatures

Waar kan ik solliciteren naar een baan binnen Aloft Brussels Schuman?
U kunt een open sollicitatie opsturen naar onze personeelszaken.

Pers

Voor alle media verzoeken kunt u contact opnemen met Ellen Bruens, Director of Communications voor verschillende Marriott brands in België en Nederland. U kunt haar bereiken via e-mail op ellen.bruens@marriott.com.

Hotelbeleid

Alcohol Beleid

Alcoholische drunken worden alleen geserveerd als u 18 jaar of ouder bent en u zich geldig kunt identificeren.

Leeftijdsbeleid

Gasten moeten 18 jaar of ouder zijn om een kamer te boeken.

Rokersbeleid

Ons hotel is volledig rookvrij. Het gebruik van e-sigaretten en vaporizers is ook niet toegestaan. De schoonmaakkosten van roken binnen het hotel zijn €250,-. Het is alleen toegestaan te roken in de daarvoor aangewezen ruimte. Deze vindt plaats op Level 0 voor onze hoofdingang.

Veiligheidsbeleid

24-hour beveiliging.

Borg

Voor iedere boeken rekenen wij €50,- aan borg en stadsbelasting. Wij zullen hiervoor een machtiging doen op uw credit card of u kunt een betaling doen in cash.

Credit Card van iemand anders

Iemand die wenst te betalen voor een gast in het hotel moet (vooraf aan het verblijf van de gast) een fax/e-mail sturen met een kopie van de voor- en achterkant van de credit card die gebruikt wordt. In deze fax/e-mail moet ook een formulier toegevoegd worden voor de machtiging op de credit card.

Voorafbetaalde en niet-terugbetaalbare reserveringen

Bij aankomst dient u als gast een credit card te tonen (samen met een geldig identiteitsbewijs) zodat wij kunnen nalopen of de reservering klopt. De creditcard wordt gebruikt als garantie voor extra’s. Mocht u niet dezelfde creditcard kunnen aantonen als de creditcard van de reservering, dan wordt de oorspronkelijke creditcard terugbetaald. Hierna wordt u op de creditcard die u heeft meegenomen in rekening gebracht voor de totale kamerprijs.

 
Bedrijfsfactuur

Het gefactureerde bedrijf dient een fax te sturen op aanvraag van de factuur. Hierin graag vermelden welke kosten betaald worden door het bedrijf. Alle directe facturen moeten eerst worden goedgekeurd door onze accounting afdeling. Dit moet geregeld worden voor u arriveert bij Aloft Brussels Schuman.

Kinderopvang

Vanwege aansprakelijkheidsredenen heeft Aloft Brussels Schuman geen kinderopvang service.

Kinderen

Vanwege veiligheidsredenen stellen wij een maximum van twee gasten per kamer. Dit geldt ook voor gasten die met kinderen reizen.

Huisdieren

U mag maximaal 1 klein huisdier meebrengen in uw kamer. Huisdieren zijn niet toegestaan in het restaurant en onze andere algemene ruimtes. Het maximale gewicht van een huisdier is 15 kg.

Vroeg inchecken

Onze standaard incheck tijd is drie uur ’s middags. U kunt een vroege check-in aanvragen, maar deze kan niet gegarandeerd worden en is afhankelijk van beschikbaarheid. Om een vroege check-in te garanderen, dient de kamer één nacht voor uw aankomst te boeken. Als u geen extra nacht van te voren wilt boeken en er is toch een kamer beschikbaar op het moment dat u aankomt, rekenen wij een bedrag van €30,- als u incheckt tussen acht uur ’s ochtends en tien uur ’s ochtends.

Laat uitchecken

Onze standaard uitcheck tijd is twaalf uur ’s middags. U kunt een late check-out aanvragen, maar deze kan niet worden gegarandeerd en is afhankelijk van beschikbaarheid. Als u laat uitcheckt kost dit €10,- per uur tussen twaalf uur ’s middags en zes uur ’s avonds. Na zes uur ’s avonds wordt de prijs van een volledige nacht gerekend.

Cheque acceptatiebeleid

Ons hotel accepteerd reizigers cheques. Persoonlijke cheques worden niet geaccepteerd.

Aansluitende kamers beleid
Aansluitende kamers zijn beschikbaar maar niet gegarandeerd. U moet dit van te voren aanvragen en daarvoor dient u direct contact op te nemen met het hotel.

Vroeg vertrek beleid

reserveringen op voorafbetaalde tarieven kunnen niet worden aangepast zonder het verliezen van de volledige borg. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

Cadeaubonnen beleid

Om een cadeaubon in te wisselen kunt u contact opnemen met het hotel op: Aloft.Brussels@alofthotels.com.